Повернення товарів


Згідно з діючими нормами законодавства, парфюмерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

*Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ і Додатку №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), належать: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, розчіски, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

Заміна бракованого товару

При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон), ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості.

Для обміну бракованого товару звертайтесь, будь ласка, за адресою [email protected] або за телефоном 044 357-13-70, і ми вирішимо проблему в найкоротші терміни.

Зверніть, будь ласка, увагу, що кур'єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений надавати консультації щодо товару.

Розпаковану коробку із замовленням повернути кур’єру неможливо - всі питання, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку, вирішуються з контакт-центром (044) 357-13-70 або [email protected]